Nog heel even. - Reisverslag uit Kijkduin, Nederland van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu Nog heel even. - Reisverslag uit Kijkduin, Nederland van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu

Nog heel even.

Blijf op de hoogte en volg Mariska

24 Februari 2015 | Nederland, Kijkduin

Over een week is het zover, dan begin ik aan mijn reis maar Brazilië, 4 weken werken, reizen en genieten en even heerlijk tot me zelf komen.
Alle voorbereidingen zijn in volle gang en eigenlijk al bijna klaar, prikken zijn gehaald, informatie boeken zijn binnen, Korte broeken in de kast en me rugzak staat klaar.

Dus nu afscheid nemen bij de bank en gaan.

Heb er echt zin in.
Tot snel allemaal tot mijn volgend bericht.

Maris

  • 26 Februari 2015 - 15:21

    Caminofrans:

    Hoi Ris,
    Ben nieuwskierig naor oew verhaaltjes! :-)
    gegroet,
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Halo Volgers, Leuk jullie hier te zien, soms denk je ja en NU? Dit dacht ik ook dus toen heb ik ondanks al het moois wat ik thuis heb besloten om op reis te gaan. En hoop tijdens mijn reis veel moois te beleven. Hier laat ik jullie graag van mee genieten. Liefs Maris

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 3548

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Februari 2015 - 01 April 2015

Brazilië

Landen bezocht: