Genieten - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu

Genieten

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

07 Maart 2015 | Brazilië, Holambra

Hoi Nederland

Hier weer een kort verslag van uit mijn hangmat.
Morgen is het internationale vrouwen dag, en als je dan verblijft in een dorp waar 40% van de bloemen van Brazilie vandaan komen ja dan weet je dat het druk is deze week.
Maar het was een lueke en leerzame week met 53.000 rozen, en soms is rustich werk heerlijk om je hoofd leeg te maken.
Maar ik heb ook zeker lueke dingen gedaan, denk aan zwmeen zonnen en heerlijk eten, maar ook heerlijke caipirinha gemaakt in de buiten bar ( en deze is naast mijn huisje) ja mensen ik heb het heel slecht met een zwembad voor de deur een prima plek om tot rust te komen met lieve mensen om me heen.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer.

  • 07 Maart 2015 - 21:32

    Fab:

    1 woord: JALOERS!

  • 08 Maart 2015 - 09:50

    Helma:

    Bepaald geen verkeerde plek om nu te zijn.
    Geniet vooral lekker.

  • 09 Maart 2015 - 19:33

    Avril:

    Je hebt het inderdaad maar slecht met dat zwembad voor de deur en de buitenbar naast je ;-) Geniet er lekker van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Halo Volgers, Leuk jullie hier te zien, soms denk je ja en NU? Dit dacht ik ook dus toen heb ik ondanks al het moois wat ik thuis heb besloten om op reis te gaan. En hoop tijdens mijn reis veel moois te beleven. Hier laat ik jullie graag van mee genieten. Liefs Maris

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 3545

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Februari 2015 - 01 April 2015

Brazilië

Landen bezocht: