Op de helft - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

18 Maart 2015 | Brazilië, Holambra

Goedenavond Nederland

Hier weer een bericht uit het mooie en natte Brazilië.
Vrijdag ben met me stroopwafel baas weze leveren, moet zeggen was leuk om wat van de omgeving te zien, maar dat je soms een uur moet wachten om je pak bon in te leveren omdat de aflever meneer even geen zin heeft en je dan pas naar de andere kant van het dorp mag om 1 doosje af te leveren. Veder was het erg leuk.

Vrijdag heerlijk weze eten in een braziaans vis restaurant. Heerlijke in de buiten lucht en heel mooi aangekleed.

Zaterdag ben ik het binnenland in geweest waar men leeft in lemen hutjes en leeft van een appel en een ei. Ook hen ik inkopen gaan doen, dit was een hele ervaring met de 3 woorden Portugees die ik spreek.

Zondag heb ik de toeris uitgehangen en heb ik wat luizenstreken bezocht en met een kabel baan gingen we de berg op ( echt in NL was beze al 10 keer afgekeurd)

En vandaag weze winkelen in het grootste winkelcentrum hier in de omgeving.

Echt vreemd te bedenken dat ik over 2 weken al ruim een dag thuis ben. Wat gaat de tijd snel.

Met vriendelijke groet,

Mariska van Spronsen

  • 18 Maart 2015 - 07:16

    Karima:

    Hi Mariska,

    Dat klinkt allemaal super wat je schrijft. Geniet er nog van een denk niet aan de terugreis.

    Groetjes Karima

  • 18 Maart 2015 - 07:52

    Helma:

    En? de shoppingmall leeg gekocht?
    Heb je nog een extra koffer nodig?

  • 18 Maart 2015 - 15:26

    Avril:

    Hee Mariska,

    Leuk om te lezen wat je weer allemaal hebt gedaan en meegemaakt. Dat de tijd snel gaat is meestal een goed teken :-) Nog heel veel plezier!

    Groetjes,
    Avril

  • 18 Maart 2015 - 16:46

    Mariek:

    Ha Mariska,

    Via mijn moeder heb ik je reisblog. Leuk om je te volgen, als je geniet vliegt de tijd;)
    Dat is een goed tekenen, groeten vanuit een zonnig Cape Town.

    Kuss Mariek

  • 18 Maart 2015 - 20:55

    Jeroen:

    Hallo Mariska.

    gelukkig heb je het naar je zin.
    Als je thuis bent wil ik je stroopwafel bak kunsten wel een keer proeven.

    Groetjes,

    Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Halo Volgers, Leuk jullie hier te zien, soms denk je ja en NU? Dit dacht ik ook dus toen heb ik ondanks al het moois wat ik thuis heb besloten om op reis te gaan. En hoop tijdens mijn reis veel moois te beleven. Hier laat ik jullie graag van mee genieten. Liefs Maris

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 3546

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Februari 2015 - 01 April 2015

Brazilië

Landen bezocht: