Rugtas - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu Rugtas - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Mariska Spronsen - WaarBenJij.nu

Rugtas

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

23 Maart 2015 | Brazilië, Holambra

Halo Holland

Hier een bericht vanuit Fos ( watervallen) vandaag begonnen om met me reisje, ik en me rugzak ( sta er zelf ook van te kijken maar kan het echt 1 paar schoenen en slippers 2 lange 2 korte broeken 1 trui en 4 t shirts en wat ondergoed voor 5 dagen in een kleine rug zak, en zelfs een boek)
Vrijdag me laatste dag gehad bij de stroop waffels, en ik mag teruch komen in Sebtember voor de exsproflora valt dat weer mee, ben ik blijkbaar goed geslaagd voor het koeken bakken. Vrijdag heb ik veder heel Braziliaans me nagels uitgebreid late doen en lakken en in de avond heerlijk uit eten geweest en maar weer verplicht een carperinja gedronken.
Zaterdag een heerlijk rondje gerend en wat uitgerust wand ja dat mag wel na een werk week.
Na her bootschappen doen hebben we met de dam een heel brazieaans uitje gedaan voor de zaterdag avond, met zen alleen naar de schopping en daar wat eten, en mensen heel knap maar heb niks gekocht.

Vanmorgen ging om 3,45 uur mijn wekker en niet veel later zaten neef Jerry en ik in de outo naar her vliegtuig waar ik om 6.15 uur naar Rio vloog en toen door naar Foz daar heb ik een leuk jongere hotel geboekt. De hele reis ging goed, na aankomst de stad verkent en het dieren park in de stad bezocht. Voor het eten was er een borrel op het dak terras waar ik een Engels stel ontmoeten en samen heerlijk gegeten bij een Italiaan. Mu lekker slapen na een lange dag.

Slaap lekker x Maris

  • 23 Maart 2015 - 12:22

    Fab:

    Spannend! Mis je tijdens lunch nu hihi

  • 23 Maart 2015 - 12:49

    Jeroej:

    Veel plezier.

    Wel leuk dat je terug mag komen.

  • 23 Maart 2015 - 17:27

    Helma:

    Ben benieuwd naar die nagels. Heb je geen foto?
    zozo, jij aan de drank. Het wordt wel erg met je zeg.
    En je hebt wel veel moeten vliegen: eerst naar het oosten naar Rio en daarna naar het westen, over Holambra heen naar de watervallen. Je maakt zo wel vlieguren.
    Nog heel veel plezier.xx

  • 23 Maart 2015 - 20:55

    Avril:

    Ik ben ook wel erg benieuwd naar jouw nagels geworden ;-) Wat een leuke avonturen maak je weer mee!

    Liefs,
    Avril

  • 25 Maart 2015 - 08:25

    Corrie:

    Hallo Mariska, zo ik heb je gevonden

  • 25 Maart 2015 - 08:40

    Corrie:

    Hoi Mariska, gevonden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Halo Volgers, Leuk jullie hier te zien, soms denk je ja en NU? Dit dacht ik ook dus toen heb ik ondanks al het moois wat ik thuis heb besloten om op reis te gaan. En hoop tijdens mijn reis veel moois te beleven. Hier laat ik jullie graag van mee genieten. Liefs Maris

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3549

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Februari 2015 - 01 April 2015

Brazilië

Landen bezocht: